The Cycle: Frontier – Elite Pack
Najlepsi Prospektorzy są zawsze gotowi na każdą okazję, a dzięki temu niesamowitemu pakietowi startowemu z pewnością się sprawdzisz! Otrzymasz cztery wyjątkowe stroje, skórki do broni oraz górę Aurum i wyposażenia!