The Cycle: Frontier - Elite Pack
En iyi Maden Arayıcıları her zaman hazırlıklıdır. Bu eksiksiz Starter Pack ile kesinlikle başarıya koşacaksın! Dört benzersiz kıyafet, benzersiz silah görünümü ve ayrıca bir yığın Aurum ve teçhizat alacaksın!