The Cycle: Frontier - Fortuna Survivor
Only the toughest can claim to have survived Fortuna III's perilous surface, and now you can prove you made the cut with the Fortuna Survivor pack. A full outfit pack, a unique knife, and some Aurum to cover your needs. Gear up, adventure awaits!