The Cycle: Frontier – Ocalały z Fortuny
Tylko najtwardsi mogą się pochwalić, że przetrwali na powierzchni Fortuny III, a teraz Ty możesz to udowodnić z pakietem Ocalały z Fortuny. Oto pełen strój, unikalny nóż, a do tego trochę Aurum na bieżące potrzeby. Przygotuj się, przygoda czeka!