The Cycle: Frontier - Fortuna Survivor
Fortuna III'ün tehlikeli yüzeyinden yalnızca en sertler sağ çıkar ve şimdi Fortuna Survivor paketi ile başarıyı elde ettiğini kanıtlayabilirsin. Eksiksiz bir kıyafet paketi, benzersiz bir bıçak ve ihtiyaçlarını karşılayacak biraz Aurum. Hazırlan, macera seni bekliyor!