The Cycle: Frontier - Fortuna Veteran
Some don't just survive on Fortuna III's deadly surface, they thrive on it. Leave your mark on the planet and show any upstart rivals what they're up against.
A new Prospector with various styles and outfits, a unique Coating for all your guns, and a healthy amount of Aurum to use at your leisure. Time to show Fortuna III what you've got!