The Cycle: Frontier – Weteran Fortuny
Dla niektórych Fortuna III jest całkiem wygodnym miejscem do życia. Odciśnij piętno na powierzchni planety i pokaż rywalom, z kim mają do czynienia.
Oto nowy Prospektor z pełną personalizacją i strojami, unikalna powłoka do wszystkich broni i porządna ilość Aurum do wykorzystania w dogodnej chwili. Czas pokazać Fortunie III, na co Cię stać!