The Cycle: Frontier - Fortuna Veteran
Bazıları Fortuna III'ün ölümcül yüzeyinde hayatta kalmanın ötesine geçip göz doldururlar. İşaretini bırak ve yeni başlayanlara neyle karşı karşıya olduklarını göster.
Çeşitli stil ve kıyafetlere sahip yeni bir Prospector, tüm silahların için benzersiz bir Kaplama ve istediğin zaman kullanman için bol miktarda Aurum. Fortuna III'e elindekileri gösterme zamanı!