The Cycle: Frontier – Initiate Pack
Fortuna III to dla Ciebie nowość? Ten pakiet zapewni Ci dobry start; dzięki unikalnemu strojowi i skórce do broni, podstawowemu wyposażeniu na dobry początek oraz garści Aurum od razu się wpasujesz!