The Cycle: Frontier - Professional Pack
Hazırlıksız bir Maden Arayıcısı Fortuna III'te uzun süre hayatta kalamaz. O yüzden iki benzersiz kıyafet, benzersiz silah görünümü, iyi miktarda Aurum ve yeterli sayıda ekstra kit ile kendine bir iyilik yap! Daha ne olsun?