The Cycle: Frontier - Specialist Pack
Becerilerini sergilemek mi istiyorsun? Bu paket ile birlikte Fortuna III'ün karşına çıkaracağı her şeye hazır olacaksın! Üç benzersiz kıyafet, benzersiz silah görünümü ile seni çatışmada tutmaya yetecek Aurum ve teçhizat alacaksın!