The Cycle Frontier - Vivid Party Style Pack
An exciting bundle of Vivid weapons and 'goldies' charms to bring your color and style down upon those dare to cross your path on Fortuna III. Plus, a bonus of 1000 Aurum!
So you want to be a star? Then these vivid styles and charms for your party cannons will surely bring out the crowds! Have a blast!