The Cycle: Frontier – Vivid Party Style Pack
Ekscytujący zestaw z „Vivid” broni i „złotymi” talizmanów, które sprawią, że Twój kolor i styl spadną na tych, którzy odważą się stanąć na Twojej drodze na Fortuna III. Dodatkowo, bonus w postaci 1000 szt. Aurum!
Chcesz być gwiazdą? W takim razie te barwne style i talizmany do imprezowych armat z pewnością przyciągną tłumy! Rozerwij się!