The Cycle Frontier - Fresh Fortunes Pack
Embark on a fresh start on Fortuna III with a revamped style for your prospector, an exclusive weapon charm, and a sleek new skin for your trusty C-32 Bolt Action! Claim your pack and log in to the game to activate it before it expires on April 30, 2023.
Prospecting is a dangerous business that requires skill, patience and a good dose of sheer luck. Take advantage of every chance you’ve got thanks to the Fresh Fortunes Pack. Good looks and good luck are not mutually exclusive after all!
The Fresh Fortunes Pack requires the base game The Cycle: Frontier to be claimed. After acquiring the pack, log in to the game before April 30, 2023 to claim its full contents. Packs that have not been claimed by April 30, 2023 will expire. Prospecting has never looked that good!
Keep your enemies in your sights in style with this weapon skin for the C-32 Bolt Action rifle. Share your good luck with rival Prospectors thanks to a few sniper rounds, delivered straight into their vitals. The foam will keep them alive, so you’re just doing them a favor!
The special alloy used to create this weapon charm will allow you to talk about your prospecting endeavors in style. This charm is rumored to bring good fortune to its owner and boy do Prospectors need all the luck they can get!
This snazzy outfit, complete with chest piece, gloves and boots, is the very definition of providence. Your prey will consider themselves lucky to be taken down by someone looking as sleek as you do. “Damn, they look good, that was worth it” will probably be their last thoughts before you turn them into a big clump of foam!
Make sure to log in to the game to activate the pack before it expires April 30, 2023 after claiming it for free!