Pakiet Fresh Fortunes Pack
Życie prospektora jest pełne niebezpieczeństw, wymaga umiejętności, cierpliwości i sporej dawki czystego szczęścia. Wykorzystaj możliwości, jakie oferuje Ci pakiet Fresh Fortunes Pack. W końcu niewiarygodny wygląd i niewiarygodne szczęście nie muszą się wykluczać!
Pakiet Fresh Fortunes Pack wymaga podstawowej wersji gry The Cycle: Frontier. Po odebraniu pakietu zaloguj się w grze przed 30 kwietnia 2023 roku, aby uzyskać jego pełną zawartość. Pakiety, które nie zostały odebrane do 30 kwietnia 2023 roku, stracą ważność. Twój prospektor nigdy jeszcze nie wyglądał tak dobrze!
Trzymaj wrogów na muszce w dobrym stylu dzięki tej skórce na broń dla Twojego Samopowtarzalnego Karabinu C-32. Podziel się swoim szczęściem z innymi Prospektorami poprzez kilka kul snajperskich dostarczonych prosto do ich organów wewnętrznych. Piana utrzyma ich przy życiu, więc po prostu wyświadczasz im przysługę!
Specjalny stop użyty do stworzenia tego breloka do broni pozwoli Ci realizować przedsięwzięcia poszukiwawcze w dobrym stylu. Krążą pogłoski, że ten brelok przynosi szczęście swojemu właścicielowi, a przecież Prospektorzy potrzebują go naprawdę dużo!
Zaloguj się w grze, aby aktywować swój darmowy pakiet po jego odebraniu, zanim straci ważność 30 kwietnia 2023 roku!