Them's Fightin' Herds - Stronghoof
TFH kadrosuna katılacak 9. karakter, Ren Geyiği Stronghoof. Buzlu, sihirli silah cephanesini çağırıp onun kaslı kış perisi Vetr ile yan yana savaşın! NOT: Bu ögenin kullanımı ana oyunu (ayrı satılır) gerektirir.