There Is No Game: Wrong Dimension
There Is No Game: Wrong Dimension oyuncuları saçma ve öngörülemeyen video oyunu dünyalarında planlanmamış bir yolculuğa çıkaran bir Point&Click komedi-macera oyunudur.