They Are Coming!
Geliyorlar! Yırtıcı, doyumsuz ve kesinlikle durdurulamaz zombiler, çok ters giden bir Wunderwaffe. Gördüğün her beyni yiyerek yeni zombi çağını başlatmak senin görevin! Bir sürü oluştur, düşman silahlarından kaç ve insanlık tarihinde diş izlerini bırak!
Ardenler, 1944. Nazi tankları yakıtları tükenirken ve Müttefikler tarafından toprağa gömülürken Ardenler Taarruzu sona doğru yaklaşıyor. Bu yenilgi savaşın gidişatını umutsuzca tersine çevirmek isteyen Reich'ın Wunderwaffe'sini açığa çıkarmasına yol açıyor: Aç, çok aç zombiler.
Zafere giden yolda müttefikleri, Nazileri ve karşılaştığın herkesi dişleyip ısırarak ilerlemek senin görevin. Ardından yürüyen ölülerin ve beynin muhteşem lezzetinin zevkini Ardenler'in ötesine taşı (ya da 2. Dünya Savaşı'nın).
Zombiler sadece ve sadece tek bir şey içi varlar: İnsanları kemirmek. Ya da aslında insanların beynini kemirmek. Bir zombi al, ardından dünyayı ele geçirmek için bir sürü "oluştur".