Thick As Thieves
I Kilcairns skyggefyldte gader favoriserer lykken de modige. Som medlem af Tyvenes Laug skal du foretage dristige kup for at gøre krav på dyrebare arvestykker og afdække mystiske hemmeligheder gemt i denne skotske by fra 1910'erne med en alternativ historie, hvor magi og tidlig teknologi er begyndt at støde sammen.
Uanset om du arbejder alene eller spiller online co-op, er det kun de mest snedige, der vil snuppe lykken i Thick As Thieves (Tyk som tyve)!
Intet kup udspiller sig nogensinde på samme måde to gange i Thick As Thieves (Tyk som tyve). Uanset om du spiller solo eller co-op i korte spilsessioner, ændrer sikkerhedslayouts og vagtkonfigurationer sig, efterhånden som du øger sværhedsgraden fra Novice til Master Thief, hvilket skaber snesevis af forskellige og meget genspilningsbare oplevelser. Enhver mission er en mulighed, og enhver mulighed kan gribes an kreativt.
Brug alle dine gadgets og evner til at få dine gevinster. Når tingene bliver komplicerede, kan du bruge Slithersap til at kortslutte sikkerhedslys, kaste en røgbombe for at bryde synslinjen, eller sende lommetyvefeen ud for at udløse kontakter på afstand. Uanset om du bruger snigende teknikker, distraktion eller list, har du alle værktøjerne til rådighed.
Tag på dig kontrakter i en flertimers, genspilningsbar kampagne, der tager dig til nogle af Kilcairns vigtigste og mest velbevogtede vartegn. Planlæg dig vej gennem gaderne og hen over hustage for at vinde din formue.