Thick As Thieves
Na spowitych mrokiem ulicach Kilcairn szczęście sprzyja odważnym. Jako członek Gildii Złodziei będziesz przeprowadzać zuchwałe napady, kraść cenne skarby i odkrywać tajemnice szkockiego miasta w alternatywnej wersji początku XX wieku, gdzie magia zderza się z wczesną technologią.
Czy działasz w pojedynkę, czy grasz w trybie kooperacji online, w Thick as Thieves fortunę zgarnie tylko ten, kto wykaże się największym sprytem!
W Thick as Thieves żaden napad nie przebiega tak samo. Czy grasz solo, czy w trybie kooperacji w krótkich sesjach, wraz ze wzrostem poziomu trudności od Nowicjusza po Mistrza Złodziei zmieniają się układy zabezpieczeń i rozmieszczenie strażników. W rezultacie czekają cię dziesiątki niepowtarzalnych scenariuszy o ogromnej regrywalności. Każda misja to okazja, którą można wykorzystać na swój sposób.
Zgarniaj łupy przy pomocy wszelkiej maści gadżetów i umiejętności. Gdy sytuacja się komplikuje — użyj śluzosoku, aby doprowadzić do zwarcia świateł, rzuć bombę dymną, żeby zniknąć z pola widzenia, albo wyślij wróżkę-kieszonkowca, by uruchomiła przełączniki na odległość. Skradanie, dywersja czy podstęp – wszystkie narzędzia są do twojej dyspozycji.
Podejmuj zlecenia w wielogodzinnej, regrywalnej kampanii, która zabierze cię do najważniejszych i najlepiej strzeżonych miejsc Kilcairn. Planuj trasy ulicami i po szczytach dachów, by zdobyć fortunę.