Thick As Thieves
Kilcairn'in gölgelere bürünmüş sokaklarında talih, cesur olanın yanında. Hırsızlar Locası'nın bir üyesi olarak büyü ile erken dönem teknolojisinin çarpışmaya başladığı bu alternatif tarihteki 1910'ların İskoç şehrinde, kıymetli yadigârları ele geçirmek ve gizli kalmış kadim sırları ortaya çıkarmak için cüretkâr soygunlara girişeceksin.
Thick as Thieves'de tek başına veya çevrimiçi eşli oynarken yalnızca en kurnaz olanlar servete kavuşacak!
Thick as Thieves'de her soygun birbirinden farklı. Kısa oyun oturumlarında tek başına veya eşli oynarken zorluk seviyesini Acemi'den Usta Hırsız'a yükselttikçe güvenlik düzenleri ve muhafız yapılandırmaları da değişir. Bu sayede düzinelerce farklı ve tekrar tekrar oynanabilen deneyim ortaya çıkar. Her görev bir fırsattır ve her fırsat yaratıcı bir şekilde değerlendirilebilir.
Ganimetini kazanmak için tüm cihazlarını ve yeteneklerini kullan. İşler sarpa sardığında güvenlik ışıklarına kısa devre yaptırmak için Slithersap'i kullan, görüş hattını kesmek için bir Sis Bombası fırlat veya şalterleri uzaktan tetiklemek için Pickpocket Fairy'yi gönder. Gizlilik, şaşırtma veya manevra taktiklerini kullanırken tüm araçlar emrinde.
Kilcairn'in en önemli ve en iyi korunan yapılarına konuk olacağın, saatler süren ve tekrar tekrar oynanabilen bir hikâye modunda kontratları üstlen. Servetini elde etmek için sokaklarda ve çatılarda kendi yolunu çiz.