Delores: A Thimbleweed Park mini-adventure
Jest rok 1988. Twórczyni gier przygodowych Delores Edmund, w ramach przerwy od pracy w MMucasFlem Games, wróciła do Thimbleweed Park na krótkie wakacje. Podczas pobytu w domu dorabia jako fotografka w gazecie Thimbleweed Nickel News. Hej, twórcy gier też muszą jeść!
Podczas rocznej nieobecności Delores Thimbleweed Park w ogóle się nie zmieniło… ale czy na pewno?
Gra Delores: A Thimbleweed Park Mini-Adventure początkowo była prototypem silnika nowej przygodówki typu "wskaż i kliknij" autorstwa Rona Gilberta — jednak ostatecznie przekształciła się w mały, zabawny tytuł. Nie jest to kontynuacja Thimbleweed Park i prawdopodobnie brakuje jej wszystkich tych bajerów, które uczyniłyby z niej komercyjnie opłacalną grę.
Trudno było nam stworzyć tę grę, ponieważ podczas tworzenia nowych łamigłówek musieliśmy korzystać prawie wyłącznie ze „znalezionych grafik” z Thimbleweed Park. Inny problem stanowił fakt, iż w prawdziwym życiu nie mogliśmy wyjść z domu.
W ramach podziękowań dla naszych fanów wydajemy tę grę za darmo, jako coś, czym można się pobawić w tych dziwnych czasach. Aby dobrze bawić się przy tej mini przygodówce nie potrzeba znajomości wcześniejszej części Thimbleweed Park. (Ale jeśli Ci się spodoba, dlaczego by nie spróbować oryginalnej odsłony Thimbleweed Park, hmm?)