Delores: A Thimbleweed Park mini-adventure
Yıl 1988. Macera oyunları geliştiricisi Delores Edmund, MMucasFlem Games'teki işinden bulduğu boşlukta kısa bir tatil için Thimbleweed Park'a geri döndü. Hazır evdeyken, Thimbleweed Nickel News için fotoğrafçı olarak çalışarak biraz ekstra para kazanıyor. Oyun geliştiricilerinin de karnını doyurması gerekiyor, öyle değil mi?
Thimbleweed Park, Delores buradan ayrıldığından bu yana hiç değişmedi… Yoksa değişti mi?
Delores: A Thimbleweed Park Mini-Adventure Ron Gilbert'ün yeni fare etkileşimli macera oyunu motoru için bir prototip olarak ortaya çıktı ve eğlenceli bir mini oyuna dönüştü. Bu oyun Thimbleweed Park'ın devam oyunu değil ve muhtemelen onu ticari bir oyun yapacak niteliklerden yoksun.
Bu oyunu yapmak zorlayıcıydı çünkü yeni bulmacaları oluşturmak için yalnızca Thimbleweed Park'taki “temel sanatı” kullanmak zorundaydık. Tabii bir de gerçek hayatta dışarıya çıkamıyor oluşumuzun etkisi var.
Hayranlarımıza teşekkür etmek için bu oyunu ücretsiz yayınlıyoruz. Böylece bu tuhaf zamanlarda eğlenebileceğiniz bir şey olacak. Bu mini macera oyununu keyifle oynamak için Thimbleweed Park'ı oynamış olmanıza gerek yok. (Ama bu oyunu severseniz neden Thimbleweed Park'a da bir göz atmayasınız, değil mi?)
Thimbleweed Park'a geri dön. Adventure Gamers'tan 2017'nin En İyi Macera Oyunu ödülünü ve Ron Gilbert'ün annesinden Hâlâ Benim Evimde Yaşamadığın İçin Teşekkürler ödülünü alan oyuna dönme vakti. (Ya da Thimbleweed Park'ı ilk kez ziyaret et! Oynamak için önceki oyunu oynamış olman gerekmiyor!)
Thimbleweed Park'ın en gür sesli gazetesine fotoğraf çekmek için Ana Caddeyi keşfet ve bulmacaları çöz. Gün gelecek, Natalie o Pulitzer ödülünü alacak ve bu senin sayende olacak!
Thimbleweed Park'ta ne işler döndüğünü anlamaya yaklaştıkça daha da zorlaşan görevlerin üstesinden gel.
Zamanında Lucasfilm'in SCUMM motorunu ve Maniac Mansion ve Monkey Island gibi klasik oyunları yaratmış Ron Gilbert'ün yeni macera oyunu motorunu dene.