This is the Police 2
Interpretuj prawo zgodnie z potrzebami w This Is the Police 2 , kontynuacji głośnego dramatu noir This Is the Police! Uruchom wydział szeryfa, zarządzaj policjantami, badaj, przesłuchuj i uwięź. Podejmuj trudne decyzje - i staraj się trzymać z dala od więzienia! - w tej opartej na fabule mieszaninie przygody, strategii i turowej taktyki. Czy to symulacja? Gra zarządzania? Wyzwanie taktyczne? Powieść wizualna? Zagadka? To wszystko i wiele więcej!
Witamy w Sharpwood, zimnym i surowym miasteczku przygranicznym, które jest pełne przemocy, gdzie nikt nie jest całkowicie niewinny. Przemytnicy, gangi i krzyczący populiści nazywają to miasto swoim domem. Aby zachować spokój i porządek, młody szeryf Lilly Reed (Sarah Hamilton) będzie musiał połączyć siły z zbiegłym przestępcą Jackiem Boydem (Jon St. John) i modlić się, aby jej niebezpieczny plan nie wymknął się spod kontroli.
Podczas najbardziej niebezpiecznych operacji gra przełączy się na walkę turową. Zbierz drużynę swoich najlepszych gliniarzy. Uważnie przestudiuj teren, dostosuj swoje plany, potajemnie podejdź do podejrzanych i używaj nieśmiercionośnej broni i sprzętu - jeśli pozwala na to sytuacja. To prawda, że czasami strzelaniny są prawie niemożliwe do uniknięcia, ale bądź ostrożny: This Is the Police 2 nie ma punktów wytrzymałości. Jedna kula może kosztować życie gliniarza.
Zbieraj dowody, materiały do badań, przesłuchuj podejrzanych i wysyłaj przestępców do sądu. A jeśli podejrzany był niewinny? Być może nadszedł czas, aby dowiedzieć się, czy można kupić sędziów z Sharpwood.