This is the Police 2
Çok beğenilen suç draması This Is the Police! için devam niteliğinde This Is the Police 2'de kanunları uygun gördüğünüz şekilde yorumlayın. Şerifin birimini yönetin, polislerinizi yönetin, soruşturma yapın, sorgulayın ve hapse atın. Bu hikaye odaklı macera, strateji ve sıra tabanlı taktik savaşı oyununda zor kararlar verin ve hapse girmemek için elinizden geleni yapın!
Simülasyon mu? Yönetim oyunu mu? Taktiksel mücadele mi? Görsel bir roman mı? Bulmaca mı? Bunların hepsi ve daha fazlası!
Kimsenin tamamen masum olmadığı, şiddetin parça parça ettiği, soğuk ve sert bir sınır kasabası olan Sharpwood'a hoş geldiniz. Kaçakçılar, çeteler ve bağırıp çağıran halkçılar bu kasabayı evleri olarak benimsemiş. Barışı ve düzeni sağlamak için genç şerif Lilly Reed'in (Sarah Hamilton) kaçak suçlu Jack Boyd (Jon St. John) ile birlikte çalışması ve tehlikeli planının kontrolden çıkmaması için dua etmesi gerekecek.
En tehlikeli operasyonlarınız sırasında oyun, sıra tabanlı savaşa geçecek. En iyi polislerinizden bir takım oluşturun. Araziyi dikkatlice inceleyin, planlarınızı uyarlayın, şüphelilerinize gizlice yaklaşın ve durum izin verirse öldürücü olmayan silah ve ekipmanlar kullanın. Doğru, bazen silahlı çatışmalardan kaçınmak neredeyse imkansız olur; yine de dikkatli olun: This Is the Police 2'de birden fazla can yoktur. Tek bir kurşun bir polisin hayatına mal olabilir.
Kanıt toplayın, dava materyallerini inceleyin, şüphelileri sorgulayın ve suçluları mahkemeye gönderin. Ya şüpheli masumsa? Belki de Sharpwood hakimlerinin satın alınıp alınamayacağını öğrenmenin zamanı gelmiştir.