This Is the Police 2
Interpretuj przepisy prawne po swojemu w This Is the Police 2, sequelu nagradzanego dramatu noir This Is the Police! Prowadź biuro szeryfa, zarządzaj gliniarzami, przesłuchuj i wsadzaj za kratki. Podejmuj trudne decyzje – i spróbuj nie trafić do kicia! – w tej fabularnej mieszance elementów przygodowych, strategii i turowej walki taktycznej.
Czy to symulator? Czy to gra menedżerska? Wyzwanie taktyczne? Powieść graficzna? Łamigłówka? To wszystko i jeszcze więcej!
Witamy w Sharpwood, zimnym i trudnym miasteczku na granicy, w którym króluje przemoc i nikt nie jest całkiem niewinny. Przemytnicy, gangi i jazgoczący populiści nazywają je swoim domem. Żeby utrzymać spokój i porządek, młoda szeryfka Lilly Reed (Sarah Hamilton, The Longest Journey) musi współpracować ze zbiegłym kryminalistą Jackiem Boydem (Jon St. John, Duke Nukem) i modlić się, żeby jej niebezpieczny plan nie wymknął się spod kontroli.
Podczas najbardziej niebezpiecznych operacji rozgrywka przełączy się w walkę turową. Zbierz drużynę najlepszych gliniarzy (albo wykorzystaj pijaków i głupoli – nie zawsze jest z czego wybierać!). Dokładnie zbadaj teren, dostosuj swoje plany, bezszelestnie podkradnij się do podejrzanych i użyj nieśmiercionośnej broni i sprzętu – jeśli sytuacja na to pozwoli. To prawda, czasami nie da się uniknąć strzelaniny, ale uważaj: w This Is the Police 2 nie ma punktów zdrowia. Jedna kilka może kosztować osobę z policji życie.
Zbieraj dowody, analizuj materiały w sprawie, przesłuchuj podejrzanych (lub skorzystaj z... mocniejszych metod) i wysyłaj kryminalistów do sądu. A jeśli osoba podejrzana jest niewinna? Może czas dowiedzieć się, czy ktoś z sędziów w Sharpwood da się przekupić.