This is the Police
This Is the Police, tükenmekte olan bir şehirde geçen bir strateji/macera oyunudur. Cesur Polis Şefi Jack Boyd rolünü üstlenerek derin bir suç ve entrika hikâyesine dalacaksınız. Jack emekliliğine güzel bir fatura yığınıyla mı ulaşacak, yoksa sonu kırık mı olacak ... ya da daha kötüsü?
Kararlar, kararlar! This Is the Police tamamen karanlık bir hikâye ve sizin buna nasıl tepki vereceğinizle ilgili. Kararınız ne olursa olsun, seçimleriniz oyunu ve Jack Boyd'un kaderini etkileyecek.
İyi, Kötü ve... Çirkin mi? Freeburg Polis Departmanı Şefi her türden insanla muhatap oluyor. Kötü adamları bulmak ve onlarla nasıl başa çıkacağınıza karar vermek size kalmış.
Görevlerinizi yerine getirin. Freeburg Polis Departmanının başı olarak Jack her gün her türlü zorlukla uğraşıyor: acil durumlara müdahale etmek, memurlarını yönetmek, departmanı Belediye Binası ve yozlaşmış bir belediye başkanına karşı savunmak ve çok daha fazlası.
Zengin ve tamamen seslendirilmiş bir hikaye: Jack Boyd, Duke Nukem'in sesi Jon St. John tarafından canlandırılıyor.