This Is the Police
Zanurz się w historię o korupcji, przestępstwach i intrygach. Wciel się w rolę komendanta policji Jacka Boyda i zmierz się z paskudnym światkiem Freeburga, miasta, które stacza się na sam dół. Czy Jack dotrwa do emerytury z ładnym stosikiem banknotów, czy skończy bez grosza... lub jeszcze gorzej?
Zdecyduj, jak postąpić w miarę rozwoju akcji. Czasami musisz reagować na rozwijającą się sytuację kryzysową na miejscu zbrodni, a kiedy indziej negocjować z bossami przestępczego świata w Freeburgu. Czasami będziesz unikać pytań podczas konferencji prasowych, a czasem nawet odpowiadać na pytania w sądzie. Czy uda Ci się nie wybuchnąć, przynajmniej do czasu, aż uzbierasz wystarczająco dużo na miłe gniazdko na starość?
– Decyzje, decyzje! This Is the Police to mroczna historia, w której musisz podejmować decyzje. Twoje postępowanie wpływa na kształt rozgrywki – i losy Jacka Boyda.
– Dobry, zły i... brzydki? Komendant policji we Freeburgu ma do czynienia z różnego rodzaju ludźmi. Od Ciebie zależy, czy znajdziesz złych ludzi i jak z nimi postąpisz.
– Wypełniaj obowiązki. Jako głowa policji w mieście Freeburg Jack na co dzień różne wyzwania: reaguje na nagłe wypadki, zarządza swoimi policjantami, broni wydziału przed Urzędem Miasta i skorumpowanym burmistrzem, i nie tylko.
– Bogata i w pełni udźwiękowiona fabuła: w Jacka Boyda wciela się Jon St. John, aktor użyczający głosu postaci Duke Nukem.