This Is the Police
Yozlaşma, suç ve entrika dolu derin bir hikâyeye dal. Cesur Polis Şefi Jack Boyd rolüne bürün ve giderek pisliğe daha çok batan bir şehir olan Freeburg'un karanlık tarafıyla yüzleş. Jack emekliliğine iyi bir birikimle mi ulaşacak yoksa tüm parası bitmiş mi olacak... ya da belki daha kötüsü?
Olaylar geliştikçe her bir durumda nasıl bir yaklaşım sergileyeceğini seç. Zaman zaman suç mahallinde yaşanan gelişmelerle başa çıkman ya da Freeburg'un suç patronlarıyla pazarlık yapman gerekecek. Zaman zamansa kendini basın odasında sorulardan kaçarken ve hatta tanık kürsüsünde çapraz sorguya tabi tutulurken bulacaksın. Bu baskıya yeterince dayanıp emekliliğin için kenarda iyi bir şeyler tutabilecek misin?
Kararlar, kararlar! This Is the Police, karanlık bir hikâye ve ona verdiğin tepkilerden oluşuyor. Hangi seçimi yaparsan yap, seçimin oyunu ve Jack Boyd'un kaderini etkileyecek.
İyi, Kötü ve... Çirkin? Freeburg Polis Departmanı'nın Şefi bunların hepsiyle başa çıkmak zorunda. Kötü elemanları bulmak ve onlarla nasıl başa çıkılacağına karar vermek sana kalmış.
Görevlerini yerine getir. Freeburg Polis Departmanı'nın lideri olan Jack'in her gün her çeşit sorunla uğraşması gerekiyor: acil durumlara müdahale etmeli, memurlarını yönetmeli, departmanını Belediye'ye ve yozlaşmış bir belediye başkanına karşı korumalı ve daha pek çok şey yapmalı.