This is the President
To jest Prezydent to gra o rządzenia oparta na fabule. W roku 2020 zostajesz wybrany na prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki. Aby uciec przed wymiarem sprawiedliwości za swoje przeszłe zbrodnie podejrzanego multimilionera, musisz ratyfikować poprawkę 28, która przyznałaby dożywotni immunitet każdemu prezydentowi.
W tej politycznej mieszance thrillera i satyry działania gracza nieuchronnie prowadzą do sytuacji, które przeradzają się w sytuacje absurdalne, przerażające, tragiczne, a nawet śmieszne.
Ale droga do immunitetu na całe życie jest pełna pułapek i musisz pamiętać, aby posprzątać codzienny bałagan, który się pojawia. Niektórzy mogą nawet mówić tu o „obowiązkach prezydenckich”.
Jest tylko jedno wyjście. Zmień treść Konstytucji Stanów Zjednoczonych, przekonując, szantażując, przekupując i zastraszając dużą część systemu politycznego, aby zapewniła ci dożywotni immunitet.