This is the President
This Is the President hikaye odaklı bir yönetim oyunudur. 2020 yılında Amerika Birleşik Devletleri Başkanı olarak seçildiniz. Karanlık bir multi-milyoner işadamı olarak geçmişteki suçlarınız için adaletten kaçmak için, herhangi bir Başkana ömür boyu dokunulmazlık verecek olan 28. Değişikliği onaylamanız gerekiyor.
Ancak ömür boyu bağışıklığa giden yol tuzaklarla doludur ve ortaya çıkan günlük pislikleri temizlemeyi hatırlamanız gerekir. Hatta bazıları bu dikkat dağıtıcı şeyleri “başkanlık görevleri” olarak adlandırabilir.
Çok çeşitli seçenekler ve hikaye dalları ile ilgi çekici bir etkileşimli anlatıyı deneyimleyin. Döneminizi kendi şartlarınıza göre mi bitireceksiniz, yoksa daha büyük bir oyunun piyonu musunuz?