This Is the President
This Is the President to oparty na fabule symulator zarządzania. W roku 2020 wygrywasz wybory i zostajesz Prezydentem Stanów Zjednoczonych Ameryki. Aby uniknąć sprawiedliwości za przestępstwa popełnione gdy byłeś jeszcze szemranym multimilionerem, musisz ratyfikować poprawkę 28, która przyznałaby dożywotni immunitet każdemu prezydentowi.
W tej polityczno-satyrycznej mieszance, działania gracza nieuchronnie prowadzą do położenia, które eskaluje w absurdalne, przerażające, tragiczne, a nawet śmieszne sytuacje.
Ale droga do dożywotniego immunitetu jest pełna pułapek i musisz pamiętać, by codziennie sprzątać pojawiający się na nowo bałagan. Ktoś mógłby nawet nazwać te rozpraszacze „obowiązkami głowy państwa”.
Ureguluj cały Internet – Twoi kumple z Chin i tak chętnie skorzystają z pomocy przy cenzurze.
Amerykanie mogą wierzyć w ten swój uroczy „trójpodział władzy” jak bardzo tylko chcą, ale nikt nie oprze się Twoim metodom perswazji.
Jest tylko jedno wyjście. Zmień tekst Konstytucji Stanów Zjednoczonych przekonując, szantażując, przekupując i zastraszając dużą część systemu politycznego, by przyznała Ci dożywotni immunitet.