This War of Mine
This War of Mine: Final Cut to kompletna, zremasterowana edycja gry zawierająca wszystkie opublikowane dotąd aktualizacje i darmowe dodatki, a także nowy scenariusz. Ale na tym nie koniec! Wszystkie scenariusze zostały poszerzone o lokacje z serii Stories – dostęp do nich otrzymają nawet ci, którzy nie posiadają tych DLC. Krótko mówiąc, ta wersja pozwala przechodzić grę na nieznane wcześniej sposoby i stawiać czoła zupełnie nowym wyzwaniom.
W grze „This War of Mine” nie wcielasz się w elitarnego żołnierza. Stajesz na czele grupki cywilów, starających się przeżyć w oblężonym mieście, zmagając się z brakiem żywności, lekarstw i ciągłym zagrożeniem ze strony snajperów i szabrowników. Gra dostarcza przeżyć wojennych ukazanych z zupełnie wyjątkowej perspektywy.
Tempo rozgrywki w This War of Mine jest oparte na cyklu dobowym. W ciągu dnia snajperzy uniemożliwiają ci opuszczanie schronienia, więc skupiaj się wtedy na utrzymywaniu go w jak najlepszym stanie, tworzeniu przedmiotów, wymienianiu się nimi oraz zajmowaniu się ocalałymi. Z kolei w nocy zabieraj jednego ze swoich ludzi na przeszukiwanie różnorodnych miejsc, starając się znaleźć rzeczy, które pomogą ci przetrwać.