Dołącz do Tomka i jego przyjaciół podczas wyjątkowej podróży po wyspie Sodor! Wskocz do kabiny maszynisty klasycznych pociągów parowych kolei północno-zachodniej i zanurz się w nostalgicznych historiach oraz nowych opowieściach z fotela kierowcy — wyrusz w magiczną podróż i odkrywaj cuda wyspy Sodor z zupełnie nowej perspektywy!
Zasiądź za sterami Tomka, Piotrusia, Gordona, Emilki i Diesla, aby odkrywać kultowe miejsca na wyspie Sodor. Transportuj pasażerów w wagonach Ani i Klary na zaproszenie Pana Szyneczki wzdłuż linii bocznej Tomka, pędź linią ekspresową, by zawieźć pasażerów na Gordon Hill i przewóź towary Nieznośnymi Wagonami.
Odkrywaj widoki, dźwięki i atmosferę wyspy Sodor, odwiedzając znane miejsca z Tomka i przyjaciół w zupełnie nowy sposób, w tym hangar w Tidmouth, stację Knapford i słynne młyny. Przed tobą łącznie 8 historii, w tym Thomas & Gordon, Thomas & Bertie’s Great Race i Percy’s Troublesome Day. Każda z nich zawiera pełną narrację legendarnego Marka Moraghana, która jeszcze bardziej wciągnie cię w fabułę.
Historie — wybór wątków fabularnych skupiających się na różnych postaciach, opartych na oryginalnych historiach.