But that’s not all! Help Thomas and his friends be really useful engines across a full working schedule for the Island of Sodor. See all the engines running about the island doing their daily tasks, get involved by driving Thomas on his branch line, or even ride as a passenger! While exploring the island, look out for hidden collectables to find!