Those Who Remain
Işıklar söndüğünde, durgun Dormont kasabasında yok olmaya yüz tutan karanlık tekrardan yükselir. Bu hikâye odaklı birinci şahıs psikolojik gerilim oyununda rahatsız edici korkularla yüzleş, akıl sağlığını koru ve gece boyunca hayatta kal.