Thronefall
Thronefall – doceniona przez krytyków i nagradzana gra na PC już wkrótce w Epic Store!
W Thronefall postaraliśmy się uprościć klasyczną grę strategiczną, pozbywając się zbędnych skomplikowanych elementów i łącząc ją z solidną dawką hack and slay. Buduj swoją bazę w ciągu dnia, broniąc jej do ostatniego tchu w nocy.
Czy uda Ci się znaleźć właściwą równowagę między ekonomią a obroną? Czy potrzebujesz więcej łuczników, grubszych murów czy dodatkowego młyna? Czy powstrzymasz wrogów za pomocą długiego łuku czy rzucisz się na nich na koniu? To będzie ciężka noc, ale nic nie przebije widoku wschodzącego słońca nad Twoim małym królestwem, które przetrwa kolejny dzień.
Gra została stworzona i jest własnością Grizzly Games. Doghowl Games Ltd posiada wyłączne prawa do dystrybucji gry w Epic Store na PC, Mac i urządzenia mobilne.