Thunder Tier One Modding Tool
Thunder Tier One Modding Tool pozwala graczom dodawać i modyfikować misje, bronie, zachowanie SI, wyposażenie i inne elementy.
Używając modyfikowanej wersji Unreal Engine 4 Editor, gracze mogą uzyskać dostęp do całej zawartości wchodzącej w skład kampanii i trybów wieloosobowych Thunder Tier One, aby stworzyć własne mody i opublikować je bezpośrednio w Steam Workshop.