Thunder Tier One Modding Tool
Thunder Tier One Modding Tool oyuncuların görevler, silahlar, YZ davranışı, ekipman ve diğer her şeyi ekleyip değiştirebilmesine olanak tanır.
Unreal Engine 4 Editor'ün değiştirilmiş bir sürümünü kullanan bu modlama aracında oyuncular, Thunder Tier One hikâyesini ve çok oyunculu modlarını oluşturmak için kullanılan tüm içeriğe kendi modlarını yaratmak ve bunları doğrudan Steam Workshop'ta yayınlamak için erişebilir.