USA 1910 DLC
3 yeni Oyun türü ve yepyeni bir deste İstikamet biletiyle Ticket to Ride tecrübeni genişlet!
35 yeni İstikamet Bileti ve en çok bileti tamamlayan oyuncuya verilen Seyyah bonus kartını içerir.