India DLC
Odkryj jeden z najgęściej zaludnionych i najbardziej barwnych krajów na świecie. Jest rok 1911 i życie w Indiach Brytyjskich nabiera tempa. Czy zdołasz osiągnąć sukces na czas, czy będziesz musiał uznać wyższość bardziej przebiegłych – lub po prostu lepiej przygotowanych – prz...
Rzuć wyzwanie znajomym i wspólnie odwiedźcie Indie dzięki tej wyjątkowej mapie. Pojawia się na niej nowy mechanizm rozgrywki – pętle zwane mandalami. Gracze, którzy zdecydują się połączyć za ich pomocą dwa miasta, otrzymają więcej punktów.