India DLC
Dünyadaki en renkli ve kalabalık ülkelerden birini keşfet. Yıl 1911 ve Britanya Hindistanı'nda dünya hızla değişiyor. Büyük Tur'u zamanında tamamlayabilecek misin? Yoksa daha kurnaz ve bağlantıları kuvvetli rakiplerine boyun mu eğeceksin?
Bu haritada arkadaşlarına meydan okuyup Hindistan'a seyahat et. Bu harita, mandala denen döngüler ile birlikte oynamanın yeni bir yolunu da beraberinde getiriyor. Mandalalar aracılığıyla iki şehre ulaşmaya karar veren ve döngüleri takip ederek bu şehirleri birbirine bağlayan oyuncular daha çok puan alacak.