Legendary Asia DLC
Podróżuj trasą Jedwabnego Szklaku i poczuj gwarną atmosferę indochińskiego tygla na mapie Ticket to Ride przedstawiającej legendarną Azję! Przygotuj się na wspaniałe widoki oferowane przez górskie przełęcze Himalajów!