Nordic Countries DLC
Nowa, pełna wyzwań mapa zabierze Cię w podróż przez Skandynawię. Odkrywaj śnieżne krainy Norwegii i Szwecji oraz zwiedź daleką północ od Kopenhagi w Danii aż po Helsinki w Finlandii. Mapa ta gwarantuje emocjonującą rozgrywkę i wiele zawziętych walk o trasy, które niejednokrotn...