Nordic Countries DLC
Kuzey Avrupa Ülkelerinden geçmeni gerektirecek zorlayıcı bir yeni harita. Kopenhag'dan Helsinki'ye geçerken, Norveç ve İsveç'in karlı manzaralarına da tanık ol. Bu harita, stratejin için büyük önem taşıyan rotalara sahip olan ilk kişi olabilmek için girişeceğin amansız mücadel...