Pennsylvania DLC
Pennsylvania mücadelesi başlıyor! Strateji ve mücadele zirve noktasına ulaşıyor: Tecrübeli oyuncular dişlerine göre bir mücadele bulabilecekken, yeni oyuncular da bu haritanın sunduğu çeşitliliğin tadını çıkarabilir.
Pennsylvania'da, Kuzeydoğu Amerika Birleşik Devletleri tren yolu şirketleri arasındaki amansız mücadelenin farklı bir yönünü tecrübe edeceksin.