Tides of Annihilation
Tides of Annihilation er et fantasy action-eventyr, der er inspireret af myten om kong Arthur. Afslør gåden bag en overnaturlig invasion i Londons ødelagte gader med horder af fjender. Som Gwendolyn skal du kæmpe sammen med spøgelsesriddere og genskabe en ødelagt verden.
London ligger i ruiner – sønderflænget af en pludselig invasion fra en andet verden. Som Gwendolyn, der er byens sidste overlevende, møder du overnaturlige fjender, mens du navigerer i en verden, hvor fantasi og virkelighed smelter sammen. Det er din opgave at afsløre hemmelighederne bag denne splintrede eksistens.
Oplev et unikt ridderkampsystem, der giver dig mulighed for at styre en gruppe på over ti legendariske riddere. Hver ridder er inspireret af legenden om kong Arthur og bidrager med særlige evner til dit team. Kombiner deres kræfter, og lav dine egne kampstrategier, og slip frygtindgydende angreb løs sammen. Skab din egen vej til sejr med din unikke ridderorden.