Tides of Annihilation
The world has been left fractured by a sudden invasion from The Otherworld. As Gwendolyn, a survivor of the calamity, you will venture through a broken London where reality and fantasy bleed into one another, confront foes from beyond, and unveil the secrets of both worlds.
London lies eroded and distorted. Its buildings rent and overturned. Explore the world left behind by the cataclysm, unveil its hidden history, and find a way to save your family, your city, and perhaps the entire world.
Along the way, You will encounter over a dozen legendary Knights of the Round Table drawn from Arthurian legend. Each wields distinct combat roles and abilities, ready to be combined according to your needs — delivering fluid, ever-changing combo chains and a wealth of tactical possibilities.
Towering like mountains, the Colossal Knights roam the world. Battle them in epic confrontations, scale their immense forms, and delve into the hidden palaces within to uncover the story behind each one.