Tides of Annihilation
London kini musnah, setelah diceroboh secara tiba-tiba oleh kuasa asing dari dunia lain. Sebagai Gwendolyn, satu-satunya penduduk yang masih hidup di kota itu, anda akan berdepan dengan musuh dari dunia asing sambil mengharungi dunia yang kabur antara realiti dan fantasi, demi membongkar rahsia di sebalik kewujudan yang telah hancur ini.
Dahulu penuh kehidupan, London kini terbelah menjadi bayangan suram dirinya sendiri—bangunannya berubah rupa, makhluk hidup telah bertransformasi, dan sejarahnya diselubungi misteri dan kegelapan. Terokai dunia yang musnah ini untuk membongkar kebenaran tersembunyi dan mencari jalan demi menyelamatkan keluarga, kota anda dan hakikat realiti itu sendiri.