Time Loader
Time Loader to fabularna platformówka logiczna, w której znajdziesz małe roboty, alternatywne rzeczywistości i nostalgiczną muzykę. Przejmij kontrolę nad małym robotem i cofnij się w czasie do lat 90., aby spróbować zapobiec tragicznemu wypadkowi.
Przejmij kontrolę nad małym robotem i cofnij się w czasie do lat 90., aby spróbować zapobiec tragicznemu wypadkowi. Eksploruj dom swojego twórcy, rozwiązuj sprytne łamigłówki, znajduj unikalne ulepszenia i oglądaj przedmioty codziennego użytku z zupełnie nowej perspektywy!
Pamiętaj jednak, że gry z czasem mogą mieć poważne konsekwencje. Możesz skutecznie zmienić przeszłość, ale czy poradzisz sobie z konsekwencjami w przyszłości?
Nawet najpopularniejsze przedmioty będą wyglądać inaczej, gdy Twój rozmiar nie będzie większy niż samochodzik. Czy zważysz każdy swój krok i ruszysz prosto do tego wspaniałego nowego świata?
W Time Loader znajdziesz wiele odniesień do epoki lat 90. – od muzyki po artykuły gospodarstwa domowego i nostalgiczne detale. Przypomnij sobie dzieciństwo! Jeśli przyszło Ci dorastać w innych czasach, to nie ma znaczenia. Teraz masz doskonałą szansę zobaczyć, jak prymitywni byliśmy kilka dekad temu!